Problem ze Skodą, poważny?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • damdan
    Classic
    • 2011
    • 3

    Problem ze Skodą, poważny?

    Zamieszczone przez szpara
    Jest to oznaczenie długości fali. Przy antenach 'mobilowych' nie ma to znaczenia, ponieważ wszystkie są skracane do 1/4. Z tych anten bierz omegę. Ta florida to badziew jakich mało.
    Toż to większych głupot nie słyszałem.
    Są anteny 1/4 jak ML, 1/2 Indiana, 5/8 WA-27.
    Nie powierz mi że Indiana lub WA to badziew.
    Wszystko zależy od radia i miejsca i w jaki sposób ma być umieszczona antena.

    Mihau
    Jak już chcesz do metra to polecam tzw. Turbawkę czyli Siro Turbo 800 lub 1000
    Albo taką jak ja czyli Santiago 1200 :twisted:
  • nizus
    Classic
    • 2010
    • 22

    #2
    Problem ze Skodą, poważny?

    Witam,

    Mój problem:

    1. 2 tyg temu gdy przyspieszałem na 4 biegu , wskazówka obrotomierza doszła do 2500 i następnie poczułem nagły spadek mocy, turbo przestało działać. Wyłączyłem silnik, włączyłem no i do tej pory jest wszystko ok. Co to mogło być?

    2. Jechałem w środę do poznania, na autostradzie nie ma tam za bardzo stacji i doleciałem na CPN na totalnych oparach. Po zatankowaniu na Orlenie i ruszeniu pojawiła się kontolka żółta, taki zaworek, silnik coś takiego. I teraz non stop się świeci na żółto.

    Spotkaliście się z czymś takim. W Skodexie chcą 100 zeta za diagnoze, jestem umówiony na 19.30. Zastanwiam się czy jest sens tam jechać?

    Pozdrawiam
    Arek

    Komentarz

    • Voit
      Elegance
      • 2010
      • 816

      #3
      ...Może zasyfiony EGR ?

      Komentarz

      • adaś
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2006
        • 876
        • Volkswagen

        #4
        Zastanwiam się czy jest sens tam jechać?
        A nad czym się tu zastanawiać. Trzeba zdiagnozować i wtedy będzie wiadomo co jest nie tak.
        Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
        a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
        Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
        O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

        Komentarz

        • delanopl
          Elegance
          • 2009
          • 831

          #5
          nizus, dokładnie jak mówi adaś, diagnoza to podstawa, my tu możemy powróżyć... z fusów co najwyżej :wink: musisz odżałować stówe ale będziesz wiedział co jest na rzeczy

          Komentarz

          • Adam204
            Rider
            • 2008
            • 454

            #6
            Zamieszczone przez delanopl
            powróżyć... z fusów
            a umiesz ?? to mi powróż

            nizus, poszukaj kogoś kto ma Vag-a i niech się podepnie i zobaczy co pokaże i tyle

            Komentarz

            • delanopl
              Elegance
              • 2009
              • 831

              #7
              nizus, i co wyszło ?

              Komentarz

              • nizus
                Classic
                • 2010
                • 22

                #8
                Hej,

                No niezle wyszlo

                Czekałem tam 2,5h na ta diagnoze, a sadzilem ze podpiecie kompa i sprawdzenie to bedzie 15 minut, chlopaki podniesli maske , i widze z daleka przez szybe od razu dorwali sie do przeplywomierza, ktory w sumie 2 miesiace temu wymienilem na nowy, oczywista nie oryginal tylko taki za 250 ziko zamiennik.

                wkladali cos tam, jezdzili, zmieniali jezdzili, w pewnym momencie az 6 chlopa nad biedna octa stalo.

                Co sie okazalo:?

                Gosc wstepnie podejrzewal turbo, cena w ASO - 4 000 pln.

                Chlopaki stwierdzili co nastepuje:

                - przeplywka jest do wmiany, gdyz ta jest zla, wkladali jakies nowe, ale to ciagle nie to, potrzebna jest oryginalana, mam zapisany nr, ale nie maja jej od reki, nie ma tez jej w Polsce, sciagniecie 2 tyg,

                - kat wtryskow do poprawy , jest za pozny? cos takiego


                kontrolka zgasla po resecie i sie nie zapala juz

                no i to tak,
                aaaa ten przeplywomierz oryginal : 535 zeta , regulacja wtryskow 180 zeta.

                nie wiem co robic???

                na dodatek jak wracalem gume zlapalem....

                Komentarz

                • soszek81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1245

                  #9


                  podaj numery tej przepływki.
                  Tu masz ze strony - ori i zamiennik. Ceny jeszcze oki. A że ściągnięcie przepływki 2 tyg??? Tyle czekałem na uszczelnienie do skrzyni biegów w motocyklu - oryginał, do motocykla z 1984r., ściągane z Japonii. Super spece w tym ASO.
                  Z nieustawionym kątem wtrysku można jeździć. Zależy jak bardzo się różni od ideału. Jeśli jest w skali to nie ma większego problemu, jeśli poza skalą to lepiej ustawić, choć i tak będzie jeździć.

                  Jak masz dostęp do Laptopa, to VAG 3.11, kabelek z allegro za 30-40 PLN i sobie sam taką diagnostykę zrobisz, jak masz znajomego mechanika to i sami ustawicie ten kąt wtrysku.

                  A to ASO..... Ta diagnostyka powinna zająć te 15 min, a nie jak piszesz 2,5h.

                  PS -z oponą do wulkanizacji, w KR zrobienie opony z wyważeniem i założeniem płaciłem (zrobione na już) 20 PLN.
                  Była O1 kombi ALH++ 150/340
                  Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                  Komentarz

                  • dontak
                    Rider
                    • 2008
                    • 586
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    #10
                    ad1. Wiadomo o co chodzi. notlauf + szukajka i będziesz wiedział co robić - było wałkowane setki razy!

                    ad2. Myślę że auto zaciągnęło jakiś syf ze zbiornika i pojawił się chec engine.

                    Powinieneś pomyśleć nad zmianą ASO, myślę że chcą Cię naciągnąć na koszty.
                    Powodzenia
                    OIII 1.2 TSI 105 KM

                    Komentarz

                    • nizus
                      Classic
                      • 2010
                      • 22

                      #11
                      Hej,

                      Dzisiaj od rana walczyłem z oponą, okazało się, że taka dziura tam jest jak na dwie śruby,wiec do wyrzucenia. Tak sie jezdzi po rondzie śródka w Poznaniu.

                      Jutro wracam do wawy wiec pilnie potrzebowałem oponę, na szczęscie udało mi się kupić identyczną uff..

                      ASO w którym byłem to Skodex na obornickiej w Poznaniu. A przepływomierz jaki serwisanci stwierdzili bedzie najlepszy do tego silnika to:

                      038 906 461 BX - i poki co nie ma go ponoc nigdzie w Polsce.

                      Co do wtrysku to stiwerdzili ze jest za pozny.

                      Dzisiaj jezdzilem autem i jest ok, kontorlki nie ma i sie nie pojawia.Jutro wracam do wawy zobaczymy jak bedzie w trasie.

                      mozecie kogos polecic w piasecznie lub wawie kto dobrze sie zna na tych tematach i nie jest zbyt drogi??

                      pozdrawiam
                      nizus

                      Komentarz

                      • xxxmikey
                        Rider
                        • 2010
                        • 351

                        #12
                        Zamieszczone przez nizus
                        ASO w którym byłem to Skodex na obornickiej w Poznaniu
                        Jeśli na Obornickiej i ASO, to raczej Sunny vel KPI Retail...
                        Moja toczka -> tu

                        Komentarz

                        • delanopl
                          Elegance
                          • 2009
                          • 831

                          #13
                          nizus, Dobry Grześ Wawa http://forum.octaviaclub.pl/profile....profile&u=1267

                          Komentarz

                          • soszek81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1245

                            #14
                            nizus - DGW is the best - szkoda Ci to potwierdzi (i nie tylko )

                            Sprawdziłem w swojej etce i jeśli dobrze interpretuję:
                            to przepływka o numerze

                            038 906 461 xx od sierpnia 2009 już nie występuje w katalogach.
                            Obecne oznaczenie części to:
                            06A906461/O - oryginał
                            06A906461/Z - zamiennik

                            Nic dziwnego że nie mogą zdobyć części o numerze którego już się nie stosuje - specjaliści w ASO poszli po bandzie.
                            Była O1 kombi ALH++ 150/340
                            Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                            Komentarz

                            • nizus
                              Classic
                              • 2010
                              • 22

                              #15
                              Hej,

                              Kolega wczesniej mial racje, to nie byl Skodex, tam bylo kupione auto , skodex poznan.
                              Serwis w którym byłem to KPI Retail.


                              Włąśnie mam przed sobą ten wydruk. Wec zaznaczyli tą przepływke że taka jest potrzebna:
                              #038 906 461 BX. Powiedzieli też , że wtrysk jest ustawiony za późno i brakuje zabezpieczenia na filtrze paliwa??

                              Generlanie w niedziele wróciłem do wawy. Wszystko było ok , auto pali normlanie raczej ale znowu zapaliła się kontrolka tak gdzieś po 200 Km. Tak ze jednak cos jest nie tak

                              I co tu robic?

                              Komentarz

                              • soszek81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1245

                                #16
                                podjedź do DGW
                                Była O1 kombi ALH++ 150/340
                                Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                                Komentarz

                                • nizus
                                  Classic
                                  • 2010
                                  • 22

                                  #17
                                  ma ktos telefon do niego?
                                  napisalem PW ale cisza.

                                  Komentarz

                                  • loru
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 4286
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez nizus
                                    ma ktos telefon do niego?
                                    napisalem PW ale cisza.
                                    Grześ zazwyczaj odpowiada późnym wieczorem.
                                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                    Komentarz

                                    • nizus
                                      Classic
                                      • 2010
                                      • 22

                                      #19
                                      Grześ w końcu odpowiedział ale w międzyczasie zaobserwowałem następujące objawy.

                                      Kontrolka zgasła, nie wiedzieć czemu , przy spokojnej jeździe ale po 40 km, gdy jechałem troche szybciej, jakoś tak więcej obrotów dostała zapaliła się znowu...

                                      no wczoraj znowu musialem troche wiecej pojezdzic, zrobilem jakies 70 km w korkach i znowu zgasla i teraz sie nie zapala i nie wiem co o tym myslec zwlaszcza ze za tydzien mi sie wyjazd na narty na slowacje szykuje.

                                      Komentarz

                                      • delanopl
                                        Elegance
                                        • 2009
                                        • 831

                                        #20
                                        nizus, wcześniej czy później musisz to naprawić a DGW napewno ogarnie ten temat, będziesz miał zrobione solidnie i uczciwie

                                        Komentarz

                                        • Piratka
                                          L&K
                                          • 2009
                                          • 1016

                                          #21
                                          Zamieszczone przez delanopl
                                          nizus, wcześniej czy później musisz to naprawić a DGW napewno ogarnie ten temat, będziesz miał zrobione solidnie i uczciwie
                                          delanopl i to jest najważniejsze
                                          DGW nawet na odległość jest w stanie stwierdzić co i jak jest nie tak
                                          Szkoda że W-wa jest tak daleko bo pewnie i my chętnie oddalibyśmy naszą Czeszkę w jego ręce :wink:
                                          :twisted: mała czarna :twisted:

                                          Komentarz

                                          • nizus
                                            Classic
                                            • 2010
                                            • 22

                                            #22
                                            Mam kolejne pytanie.

                                            Antenka dachowa. Gdy ją się wykręci trochę można ją położyć. Ale czy można ją odkręcić całkowicie? U mnie kręce i kręce i nic, wykręca się ok 1 cm a potem tak jakby obraca się ciągle bez efektu. Czy można ją całkowicie zdemontować czy nie??

                                            Pytam gdyż moja jest sfatygowana już mocno i chciałem wymienić na nową i zastanawiam się czy jest opcja wymiany samej końcówki czy trzeba całość??

                                            Pozdrowienia
                                            Nizus

                                            Komentarz

                                            • Piratka
                                              L&K
                                              • 2009
                                              • 1016

                                              #23
                                              nizus, a próbowałeś pociągnąć :lol:
                                              mieliśmy podobną obawę oczywiście nie za mocno :P
                                              u nas po właśnie przeskakiwaniu gwintu wystarczyło delikatnie szarpnąć,
                                              :twisted: mała czarna :twisted:

                                              Komentarz

                                              • nizus
                                                Classic
                                                • 2010
                                                • 22

                                                #24
                                                No właśnie sprawdzałem, szarpnąłem nie raz i mocno nawet i nic, przeskakuje ale nie chce zjesc
                                                POMOCY!

                                                Komentarz

                                                • xplo
                                                  Ambiente
                                                  • 2010
                                                  • 221

                                                  #25
                                                  Mam to samo ale w golfie iv i se darowałem, trzeba od środka wykręcić całą antenę i może jakoś uda się zdjąć bat . Ja też sobie kręcę i kręcę i nie wychodzi.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...